Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelupuhelin

Pohjolan Liikenteen asiakaspalvelu palvelee mm. aikataulu- ja reittitiedusteluissa numerossa 0600 555 840. Puhelun hinta on 0,79 €/min + ppm ja palveluaikamme arkisin klo 8.30-16.30. Numero toimii vain kotimaasta soitettaessa.

Palautekanava ja -puhelin

Palautteesi on meille tärkeää ja auttaa meitä parantamaan palveluamme. Mikäli haluat lähettää meille kirjallista palautetta tai jättää meille yhteydenottopyynnön asiakaspalvelumme aukioloaikojen ulkopuolella palautekanavassamme.

Jätä palaute tai yhteydenottopyyntö täällä >>

Käsittelemme kaiken saamamme asiakaspalautteen ja pyrimme vastaamaan sinulle mahdollisimman pian, mikäli toivot vastausta palautteeseesi.

Voit antaa palautetta myös puhelimitse numerossa 075 325 5841. Puhelun hinta on 0,088 €/min + ppm ja palveluaikamme arkisin kello 8.30-16.30.

Verkkokaupan tuki

Verkkokaupan tuki palvelee verkkokauppaan ja verkkokauppalippuihin liittyvissä asioissa ja ongelmatilanteissa numerossa 075 325 5840. Puhelun hinta on 0,088 €/min + ppm ja palveluaikamme arkisin klo 8.30-16.30

Palvelun helpottamiseksi suosittelemme etsimään lipun tilausnumeron ja/tai maksun viitenumeron ennen soittoa. 15-alkuisen tilausnumeron löydät lipustasi sekä lipun saateviestistä. Jos sinulla ei ole tilausnumeroa, löydämme tilauksesi myös maksun viitenumerolla, jonka löydät verkkopankistasi ostoksen kohdalta (11-alkuinen numerosarja). Emme valitettavasti löydä tilauksia sähköpostiosoitteen perusteella.

Hätäpäivystys

Asiakaspalvelumme aukioloaikojen ulkopuolella liikennöintiin liittyvissä hätätapauksissa palvelee hätäpäivystysnumero 040 866 3120. Huomioithan, että numero vastaa ainoastaan liikennöintiin liittyviin tiedusteluihin esim. tapauksissa, joissa vuoro on jäänyt ajamatta tai odottamasi vuoro on yli 20 min myöhässä. Hätäpäivystyksessä ei voida vastata esim. löytötavarakyselyihin.

Löytötavaroista löydät tietoa täältä.

asiakaspalvelu-kuvitus-640px