10.2.2020

Pohjolan Liikenteen asiakaspalvelu kokeilee takaisinsoittoa

Pohjolan Liikenteen puhelinasiakaspalvelussa kokeillaan takaisinsoittopalvelua helmikuun ajan. Kokeilun aikana asiakaspalvelusta soitetaan takaisin asiakkaille, joiden puheluihin ei pystytä vastaamaan ja jotka haluavat yhteydenottoa.

Asiakkailla on mahdollisuus valita takaisinsoittopalvelu puhelinpalvelun aukioloaikoina, jos he ovat jonottanut puhelimessa 35 sekuntia ilman vastausta.

Puhelinasiakaspalvelu on auki arkisin klo 8.30-16.30. Klo 8.30-16.00 välillä tulleisiin puheluihin soitetaan takaisin saman päivän aikana. Klo 16.00-16.30 välillä tulleisiin puheluihin viimeistään seuraavana arkipäivänä klo 11.00 mennessä.

Kokeilun tavoitteena on kehittää Pohjolan Liikenteen asiakaspalvelua ja helpottaa asiointia puhelinpalvelun ruuhka-aikoina.

takaisinsoitto-pallo